Ordremodtagelse
Hvis du ikke har mottatt bestillingen din ennå?
1. Kontroller adressen som er angitt i rekkefølgen, er riktig.
2. ditt navn må være klart synlig på postkassen din.
3. Sjekk din ordre rang av hogger tømmer inne med din bruker eller gjesten bruker (se bestillingen email)
4. sjekket postkassen, naboer eller kontaktet nærmeste postkontor.
Hvis du har ytterligere spørsmål, vennligst kontakt oss via e-post [email protected] med din bestillings-ID.
Levering til døren
"Levering til døren" er sendt med DAO365.
Hvor langt er pakken min?
Alle forsendelser sendes med Track & Trace, og du kan spore pakken din ved å klikke på lenken i e-posten du mottok da bestillingen ble sendt.
Alle forsendelser med "levering til dør" mottas dagen etter utsending.
Hjelp! min pakke har ikke kommet.
Har du mottatt en e-post og/eller SMS fra DAO at pakken er levert, men du har ikke mottatt den, etter at pakken.
Hurtigreparasjonen: Ring DAO direkte på tlf. 72330800, send dem en e-post på: [email protected] eller chatte med dem på dao.dk. Vennligst oppgi sporingsnummer, som er i e-posten du har mottatt fra oss.
Som det er DAO som har forsendelsen kan DAO raskeste og enkleste å hjelpe deg.
72330800 [email protected] www.dao.as
Post Danmark pakkepost
Hvis du ikke har mottatt noe fra post Danmark etter 1 -2 virkedager etter å ha mottatt en e-post fra oss om levering av bestillingen din, kan du kontakte innlegget Danmark eller ditt nærmeste post kontor for å spørre om det skulle ha kommet frem. Husk å sørge for at adressen din er riktig på kjøpstidspunktet, og at navnet er tydelig synlig på postkassen din.
Plukk opp på Mackabler.dk I KBH
Pickup gjøres på vår adresse angitt nederst på siden. Vi befinner oss i Soho Office hotellet hvor resepsjonen vil dele ut rekkefølgen på pickup.